Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine “Štorklja Loka” v lasti OCTOPICS, inštitut za digitalno umetnost Škofja Loka, Partizanska cesta 45, 4220 Škofja Loka,

so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Pridržujemo si pravico do spremembe katerihkoli podatkov v spletni trgovini. Kupca zavezujejo Splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku spletnega nakupa (oddaje spletnega naročila).


Podatki o podjetju

OCTOPICS, Inštitut za digitalno umetnost, Škofja Loka

Partizanska cesta 45, 4220 Škofja Loka
Davčna številka:  61236837

Matična: 8217459000
TRR: SI56 0510 0801 6164 751
Naslov elektronske pošte: storkljaloka@gmail.com


Dostopnost informacij

Podjetje se zavezuje, da so uporabnikom na voljo naslednji podatki:

  1. osnovni podatki o podjetju (ime in sedež podjetja, davčna in matična številka idr.);
  2. kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta);
  3. informacije o bistvenih značilnostih izdelkov iz ponudbe spletne trgovine;
  4. informacije o dostopnosti izdelkov iz ponudbe spletne trgovine;
  5. način in pogoji dostave izdelkov (kraj in rok);
  6. informacije o ceni, načinu plačila in dostavi;
  7. časovna veljavnost ponudbe;
  8. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,;
  9. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.


Cene in njihove spremembe

Vse cene v spletni trgovini so izražene v evrih (€) in ne vsebujejo davka na dodano vrednost (DDV), saj v skladu s 1. sklepom 94. člena ZDDV, OCTOPICS ni davčni zavezanec.

Gre za redne cene, pri katerih si pridržujemo pravico do spremembe cen.
Cena izdelka ne vsebuje stroška poštnine.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. V trenutku oddaje naročila kupec prejme prvo elektronsko sporočilo o potrdilu naročila.

V tem trenutku se med kupcem in podjetjem sklene kupoprodajna pogodba s fiksnimi pogoji za obe strani.

V primeru, da se cena izdelka spremeni v času že opravljenega nakupa ali med obdelavo naročila, kupec plača ceno, ki je navedena v trenutku naročila.

Popusti in akcije se ne seštevajo, če ni izrecno navedeno drugače na spletni strani podjetja. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne in bodo vsakokrat opisane na spletni strani.


Naročilo in dobavljivost izdelkov

V primeru, da naročenega blaga ni na zalogi in/ali ne bo dobavljivo, vas o tem obvestimo najkasneje 3 dni od oddaje naročila. V tem primeru ne izdamo računa in kupec ni obvezan do kakršnegakoli plačila.


Omejitev odgovornosti

V primeru, da pri navedbi cene pride do tiskarske napake, kupca o tem takoj obvestimo in mu ponudimo pravilno ceno. V kolikor se kupec s ceno ne strinja, lahko odstopi od kupoprodajne pogodbe.


Načini plačila

Plačilo blaga je mogoče po predračunu na račun prodajalca. Kupec vrednost plača z direktnim nakazilom na račun podjetja.

OCTOPICS, Inštitut za digitalno umetnost, Škofja Loka

Partizanska cesta 45, 422 Škofja Loka
Davčna številka:  61236837

Za sklic uporabite št. naročila, ki je navedena na predračunu.

Blago se odpremi po prejemu plačila. Plačilo mora biti v celoti poravnano v roku 7 dni od prejema naročila in zaključka nakupa, pri čemer 7-dnevni rok začne teči na dan izdaje predračuna.
Kupec lahko s poslanim potrdilom o nakazilu pohitri postopek odpreme, če potrdilo pošlje na elektronski naslov strokljaloka@gmail.com.
V opisanem roku 7 dni od prejema naročila in zaključka nakupa bo podjetje izdelek, ki ga je kupec naročil, hranil rezervirano za kupca.

Če plačilo v opisanem 7-dnevnem roku ne bo poravnano, se naročilo avtomatsko šteje za preklicano. Pred iztekom roka si podjetje dovoljuje poslati opomnik.


Dostava s Pošto Slovenije

Naše pošiljke dostavlja Pošta Slovenije z redno pošto, skladno s svojimi splošnimi pogoji. Dostava se izvrši na želeni naslov, ki ga kupec vpiše kot podatek o naročniku pri izvedbi naročila ali kot naslov za dostavo.

Stroški pakiranja in dostave za naročila znašajo 3 €.

Naročila, ki bodo oddana ob delavnikih do 12.00 ure, bodo odposlana najkasneje tretji delovni dan, če bo naročeno blago tudi na zalogi.

V primeru plačila po ponudbi / predračunu bo naročilo odposlano najkasneje tretji delovni dan od dne, ko bo kupnina po ponudbi / predračunu plačana. Podjetje ni dolžno vsak dan preverjati, ali je kupec kupnino po ponudbi / predračunu že plačal, zato je podjetje v primeru, da kupec sam ne pošlje potrdila o plačilu, dolžan nakazilo kupca preveriti le zadnji dan 7-dnevnega roka za plačilo in za tem najkasneje tretji delovni dan naročilo odposlati.

O oddaji naročila po pošti bo kupec obveščen po e-pošti. Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odprema blaga ne izvaja.

V primeru, da v času dostave Pošta Slovenije kupcu ne uspe vročiti pošiljke, mu dostavna služba v nabiralniku pusti obvestilo o poštnem paketu in o tem, kako ga lahko prevzame.

Podjetje ni odgovorno za zapoznelo dostavo ali za morebitno škodo, ki jo ima kupec zaradi zamud pri dostavi, ki so posledica delovanja Pošte Slovenije.

Za zamudo dostave s strani Pošte Slovenije ne odgovarjamo. Podjetje Octopics bo naredilo vse v svojih močeh, da kupec kar se da hitro dobi naročeno blago.
Hkrati pa priporočamo, da še posebaj v času epidemije Covid-19 kupci predvidijo morebitne težave v dostavi, ki se lahko odražajo kot zamuda.
Prav tako priporočamo, da v času decemberskih praznikov računajo na vsaj kakšen dodaten dan, ki ga Pošta Slovenije potrebuje za dostavo v primerjavi z ostalimi meseci.

Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.
Za dostavo v tujino pošljite pozivedbo na storkljaloka@gmail.com


Postopek nakupa

Na spletni strani www.storkljaloka.si kupec s klikom na oblaček “Naroči svoj izvod” ali v “glavi” spletne strani odpre podstran “naročilo knjige”.
V obrazec vpiše svoje podatke- Ime in priimek, elektronski naslov, svoj domač naslov, oziroma naslov za dostavo ter želeno število knjig.
Izbere lahko še dodatne lastnosti produkta in način dostave.
Za oddajo naročila je potrebno izpolniti vsa okenca in se strinjati s splošnimi pogoji in varovanjem osebnih podatkov.

S klikom na gumb »naročite in preverite podatke na e-naslovu« bo naročilo zaključeno in s tem se kupec strinja s plačilom.

Po uspešno opravljenem nakupu kupec na svoj e-naslov prejme potrditveno sporočilo.

Po odpremi pošiljke OCTOPICS kupcu pošlje obvestilo preko e-pošte.


Izdaja računa

Podjetje skupaj z blagom kupcu pošlje tudi račun, na katerem so navedeni cena, dejstvo da podjetje ni zavezanec za DDV in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila in v potrditvenim elektronskim sporočilom, ki gad obi po oddaji naročila.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 3 dneh obvestiti podjetje.

Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov podjetje ne upošteva.


Vračilo blaga

Kupec, ki je potrošnik v smislu določil Zakona o varstvu potrošnikov, lahko v 15 dneh od prevzema izdelka odstopi od kupoprodajne pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Odstop je možen v pisni obliki preko običajne pošte na naslov podjetja ali preko elektronskega naslova storkljaloka@gmail.com.

Vračilo je možno le, če so izdelki nerabljeni, nepoškodovani, in v nespremenjeni količini. Vračilu mora kupec obvezno priložiti kopijo računa.

Izdelki morajo biti vrnjeni po pošti, zapakirani na način, ki preprečuje poškodbo izdelka, izključno s priporočeno pošiljko, ob plačilu katere kupec prejme potrdilo o oddaji pošiljke.

Potrdilo in račun o plačilu priporočene pošiljke mora kupec nujno shraniti in ga pri reševanju vračila po potrebi pokazati podjetju. Stroške priporočenega pošiljanja kupec krije sam.

Podjetje vrne celotno kupnino najpozneje v 10 delovnih dneh od prejetja vrnjenega izdelka, če je kupec podjetju v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi in pogoji poslovanja sporočil, da od pogodbe odstopa in je prejeto blago vrnil v zakonskem roku. Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila kupec ne nosi nikakršnih stroškov.

Pravica do vračila ne velja, če je izdelek uporabljen, poškodovan ali je bil drugače prizadet ob nepravilni uporabi, razen če se obravnava kot stvarna napaka in je bil izdelek v takem stanju že pred prejemom.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen popust, se ta sredstva kupcu ne vrnejo.

Stvarna napaka

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti podjetje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in omogočiti podjetju, da stvar pregleda.

Podjetje ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.


Napaka je stvarna, če:

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je podjetje izročilo izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec mora o napaki obvestiti podjetje preko elektronskega naslova storkljaloka@gmail.com in v obvestilu o napaki podati natančen opis napake. Kupec mora podjetju omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, bo podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugodilo kupčevemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, podjetje v enakem roku poda kupcu pisen odgovor. Pravico do zamenjave artiklov ali vračila kupnine zaradi razloga stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov in Obligacijski zakonik.

Kupec mora izdelek z napako, skupaj z opisom napake, vrniti podjetju, zapakirani na način, ki preprečuje poškodbo izdelka, po priporočeni pošti. Potrdilo in račun o plačilu priporočene pošiljke mora kupec nujno shraniti in ga pri reševanju stvarne napake po potrebi pokazati podjetju.
Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Če je mogoče, bo podjetje izdelek zamenjalo za identičen, v nasprotnem primeru pa postopalo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, oziroma Obligacijskim zakonikom. Podjetje si pridržuje pravico zavrniti zahtevek za uveljavljanje stvarne napake v naslednjih primerih:

  • če je neuporabnost artikla posledica nepravilnega ravnanja uporabnika,
  • če ni priloženega računa,
  • če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži,
  • če je uporabnik blago neomejeno uporabljal do odstopa od pogodbe.


Pravno obvestilo

Spletna trgovina na strani www.storkljaloka.si ter vsi podatki na njej, slike/ilustracije, grafični in video elementi na spletni strani, so avtorsko delo podjetja in kot taki predmet avtorske in druge oblike zaščite intelektualne lastnine in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja podjetja OCTOPICS.


Izključitev odgovornosti

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč.

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine.

V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridržujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela.

V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki.

Podjetje ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.
Kupec mora tudi sam skrbeti za varnost uporabe internet- zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirusna programska oprema itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te, ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za oddajo naročila na spletni strani (elektronski naslov).


Pritožbe in spori

Spletna trgovina spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova storkljaloka@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Kupec bo v 5 delovnih dneh prejel potrdilo o prejeti pritožbi ter informacije o tem, kako dolgo bo obravnava pritožbe trajala. Kupec bo vseskozi obveščen o poteku postopka.
Zavedamo se, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si po svojih najboljših močeh prizadevamo, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med prodajalcem in kupcem pristojno sodišče v kraju sedeža ponudnika.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. OCTOPICS, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.


Spremembe Splošnih pogojev poslovanja

Zaradi nenehnega razvoja in izboljšav so včasih nujno potrebne določene spremembe in/ali dopolnitve teh Splošnih pogojev poslovanja. V navedenih primerih si pridržujemo pravico, da lahko določbe spremenimo brez predhodnega obvestila, vsekakor pa boste o vsakršni spremembi pravočasno obveščeni na ustrezen način, npr. prek e-pošte ali z objavo na spletni strani. Če vam določbe spremenjenih splošnih pogojev ne bodo ustrezale, vam svetujemo, da spletne strani / trgovine v nadaljnje ne uporabljate.

 

Arhiviranje pogodbe
Sklenjena pogodba med naročnikom in prodajalcem se arhivira na naslovu OCTOPICS inštitut za digitalno umetnost, partizanska cesta 45, 4220 Škofja Loka. Pogodbe in kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo na e-naslov storkljaloka@gmail.com

Škofja loka, 1.12.2020